close
دانلود آهنگ جدید
در روزهاي عيد چاق نشويم

مجله زیبا

http://www.mziba.ir/

در روزهاي عيد چاق نشويم

راهي براي اينکه در روزهاي عيد چاق نشويم ، تغذيه در روزهاي عيد ، چه شيريني هايي بخوريم که چاق نشويم ، داشتن تناسب اندام در روزهاي عيد

راهي براي اينکه در روزهاي عيد چاق نشويم ، تغذيه در روزهاي عيد ، چه شيريني هايي بخوريم که چاق نشويم ، داشتن تناسب اندام در روزهاي عيد

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
در روزهاي عيد چاق نشويم
خلاصه داستان :

چگونه در روزهاي عيد چاق نشويم؟


بسیاری از افراد در تعطیلات نوروز نگران افزایش وزن و چاقی هستند که با راهکارهای زیر می توان از آن جلوگیری کرد.
 آجیل‌ها با وجود اینکه جزو خوراکی‌های سالم محسوب می‌شوند اما کالری بالایی دارند و باید به مقدار متعادل مصرف شوند.
افراد مبتلا به بیماری پرفشاری خون، بیماری‎های قلبی و عروقی و هم چنین بیماران کلیوی به جای انواع بوداده و پرنمک آجیل‌ها از انواع خام آن می‌توانند استفاده کنند. برنامه ضد چاقي در روزهاي نوروز
+ باید به دلیل قندهای ساده و شکر موجود در شیرینی‌جات، مصرف این مواد غذایی محدود شود.

- استفاده از شیرینی‎های خشک و کوچک در دید و بازدیدهای نوروزی توصیه می‌شود، با توجه به اینکه هر 100 گرم آجیل و مغز 600 کالری و 100 گرم از انواع شیرینی‌ها 500 کالری انرژی دارند، فردی با یک ساعت پیاده روی فقط به میزان 300 کالری انرژی مصرف می‌کند.

- استفاده از غذاهای آبپز، کبابی به جای سرخ شده، مصرف سالاد و سبزیجات قبل از غذای اصلی، مصرف کافی مایعات در طول روز توصیه می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

چگونه در روزهاي عيد چاق نشويم

توضیحات / دانلود گزارش کد : 315

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان